Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012


Π.ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ: Δεν ντρέπομαι να πω οτι έχω...






Ο Παντελής Παντελίδης το νέο αστέρι του ελληνικού τραγουδιού μίλησε..
.
στον Ανδρέα Δερμιτζάκη και στο “Πρώτο Θέμα” και αποκάλυψε όλα όσα θα θέλαμε να μάθουμε για εκείνον.

Λένε πως ό, τι ανεβαίνει γρήγορα, κατεβαίνει και γρήγορα. Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να είσαι απλώς ένα πυροτέχνημα; ...


Συνήθως αυτή η ξαφνική πτώση στην οποία αναφέρεσαι έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του ανθρώπου, με το κατά πόσο η δημοσιότητα είναι ικανή να αλλοιώσει την προσωπικότητα του. Κι εγώ δεν ενήκω στην κατηγορία αυτή. Δεν με τρελαίνει η επιτυχία, αλλά ούτε με ενοχλεί η αποτυχία.

‘Εχεις εισπράξει ζήλια από συναδέλφους σου για την ξαφνική και ομολογουμένως μεγάλη σου επιτυχία;

Όχι, σε καμία περίπτωση δεν έχω εισπράξει κάτι τέτοιο. Αντιθέτως, θεωρώ ότι η οικογένεια των Ελλήνων τραγουδιστών με έχει αγκαλιάσει με τον καλύτρερο δυνατό τρόπο.

Η ξαφνική δημοσιότητα που έχεις αποκτήσει σε έχει κάνει να είσαι πιο επιφυλακτικός με αυτούς που σε προσεγγίζουν;

Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν και πριν, δεν έχω αλλάξει σε κάτι. Και δεν το έχω κάνει όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί δεν θέλω να αλλάξω. Οφείλω να σου πω πως οι γνωστοί μου έχουν αυξηθεί κατά πολύ αλλά οι φίλοι και οι κολλητοί μου είναι τα ίδια άτομα που είχα από μικρός.

Έχεις υπάρξει το τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση;

Ποτέ.






Έχεις κλάψει ποτέ μπροστά σε γυναίκα;

Φυσικά και έχω κλάψει. Ό,τι συναισθήματα έχω χαρά ή λύπη τα εκδηλώνω. Δεν ντρέπομαι να το κάνω.

Έχεις απατήσει; Και το αντίθετο σε έχουν απατήσει και να το έχεις μάθε στη συνέχεια;

Δεν έχω απατήσει. Κι αν με έχουν απατήσει δεν το έχω μάθει.

Έχεις δηλώσει πως δεν έχεις ζητήσει δουλειά. Επειδή ντρέπεσαι ή επειδή δεν θέλεις να φας τα μούτρα σου;

Είναι θέμα υπερηφάνειας και η υπερηφάνεια είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου.

Ποια επώνυμη θεωρείς ότι είναι γυναικάρα;

Η γυναίκα που συνδυάζει προσωπικότητα και εμφάνιση κι έχει όλο το πακέτο για μένα είναι η Χάρις Αλεξίου.






entertv.gr



mybottom text

Free Counters