Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012


ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ "Στο σχολείο δεν είχα λεφτά για να πάρω μια σοκολάτα"



Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν στην τελευταία του συνέντευξη, πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής, που "άνοιξε" την καρδιά του και εξομολογήθηκε τις οικονομικές δυσκολίες που βίωσε στο παρελθόν.

Μάλιστα ανέφερε πως όταν πήγαινε στο σχολείο, δεν είχε λεφτά για να αγοράσει μια σοκολάτα. Αυτός όπως είπε είναι και ο λόγος που εκτίμησε τα χρήματα.

Ο λόγος για τον Κωνσταντίνο Αργυρό που μιλώντας στην εκπομπή "Κορίτσια για σπίτι" αναφέρθηκε στην οικονομική στενότητα που είχε η οικογένεια του. "Οι γονείς μου παλέψανε ιδιαίτερα για να έχουμε τα απαραίτητα. Ήμασταν τρία παιδιά και ο μπαμπάς μου έκανε 2-3 δουλειές, η μητέρα μου ήταν από το πρωί μέχρι το βράδυ στη δουλειά της. Εγώ στο γυμνάσιο και στο λύκειο δεν είχα λεφτά να αγοράσω σοκολάτα, γι΄αυτό εκτίμησα τα λεφτά", είπε χαρακτηριστικά.

Επιπλέον μίλησε και για την προσωπική και επαγγελματική του ζωή. Ξεκαθάρισε πως όταν είναι ερωτευμένος είναι πιστός:"Δεν είμαι και πολύ καλά. Είμαι αφοσιωμένος. Υπάρχει μια κινητικότητα στο κεφάλι μου, όλα τα συναισθήματα είναι στα φόρτε. Είμαι πιστός όταν καψουρεύομαι και βέβαια έχω πληγωθεί κιόλας. Αν δεν πληγωθούμε δεν είμαστε άνθρωποι".

Όσο για το ενδεχόμενο ενός παιδιού εκτός γάμου, αποκάλυψε πώς θα το τολμούσε: "Ναι, βέβαια θα το έκανα. Γιατί όχι; Κάποια στιγμή όμως στην πορεία θα παντρευόμουν".

Δείτε το βίντεο:



radar



mybottom text

Free Counters