Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012


ΚΕΛΛΥ ΚΕΛΕΚΙΔΟΥ Βόμβα! "Ο Νίκος δεν είναι ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής μου"



Ο δημοσιογράφος ρώτησε απο... ευγένεια την Κέλλυ Κελεκίδου αν ο Νίκος Κουρκούλης είναι ο άντρας της ζωής της αλλά δεν πήρε την απάντηση που περίμενε...

Έρχονται αποκαλύψεις... Ή μήπως όχι; (!!!)

Μην αγχώνεστε, η Κέλλυ Κελεκίδου και ο σύζυγός της Νίκος είναι μία χαρά! Η τραγουδίστρια απλώς θεωρεί "έρωτα της ζωής της" το... γιο της! Τίποτα ανησυχητικό, απολύτως φυσιολογικό θα λέγαμε!!!

«Ο έρωτας της ζωής μου είναι ο γιος μου. Ο άντρας μου είναι ο άνθρωπος που με ενέπνευσε να κάνω οικογένεια. Εκείνος με οδήγησε στην μητρότητα» αναφέρει η τραγουδίστρια ξεκαθαρίζοντας βέβαια πού αναφέρεται όταν λέει ότι σύντροφός της δεν είναι ο μεγαλύτερος έρωτάς της.

«Όπως όλα τα ζευγάρια έτσι και εμείς περνάμε μέρες που είμαστε πιο ερωτευμένοι και μέρες που έχουμε τους καυγάδες μας. Η αλήθεια είναι ότι λόγω του show λείπω αρκετές ώρες από το σπίτι. Εμάς τις γυναίκες, όταν γινόμαστε μητέρες μας θεωρούν καμία φορά οι άντρες δεδομένες επειδή είμαστε συνέχεια στο σπίτι με το παιδί. Τώρα όμως με τους ρυθμούς που δουλεύω, νομίζω ότι του λείπω και το δείχνει με διάφορους τρόπους που μου αρέσουν. Δεν πίστευα ποτέ ο Νίκος έχει αυτή την πτυχή στο χαρακτήρα του» συμπλήρωσε.




radar



mybottom text

Free Counters