Κυριακή 26 Αυγούστου 2012


Τί κάνει μία νεαρή, εμφανίσιμη και μόνη κοπέλα για να βρει παρέα και να ...περάσει καλά στις μέρες μας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα...



Δημιουργεί σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο λογαριασμό που τον διατηρεί για το διάστημα που επιθυμεί φροντίζοντας να προσθέσει σέξι φωτογραφίες της και ένα μήνυμα όπως το παρακάτω: 

"Το προφίλ είναι για μια βδομάδα μόνο! Θα είμαι μόνη στο σπίτι από 13-19 Αυγούστου και ψάχνω να γνωριστώ με ωραίους άντρες για να περάσουμε καλά... μου αρέσει απλώς να περνάω καλά, ούτε επαγγελματίας είμαι, ούτε τίποτε άλλα δε ζητάω... σε μηνύματα που δεν απαντάω σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρομαι, όποτε μην επιμένετε... επίσης, όταν δεν απαντάω αμέσως μην το παίρνετε προσωπικά. Είμαι όλη μέρα online, αλλά όχι όλη μέρα μπροστά στον υπολογιστή! Κάποια στιγμή θα τα δω...

Μου αρέσουν οι γεροδεμένοι, αρρενωποί, γοητευτικοί και σοβαροί άντρες... έχω μια προτίμηση στις μεγαλύτερες ηλικίες εάν είναι φυσικά αρκετά εμφανίσιμοι. Όχι ό,τι να 'ναι..."

Και χιλιάδες λιγούρηδες άντρες πέφτουν στα πόδια της με τους περισσότερους βέβαια απ' αυτούς να διαθέτουν "μυαλό" μόνο στο κάτω κεφάλι... 



mybottom text

Free Counters