Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012


Η δήλωση που ανάβει φωτιές για Γερμανού και Νινιό



Τι τρέχει με τη Ναταλία Γερμανού και τον Γιώργο Νινιό; Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορούν φήμες ότι δεν είναι πλέον ζευγάρι ….

η παρουσιάστρια με τον ηθοποιό.

«Είμαι όπως με αφήσατε και πριν… ίσως, πάντως καλά!» ήταν η απάντηση της Ναταλίας Γερμανού στο Star αφήνοντας να εννοηθεί πως κάτι έχει αλλάξει στην προσωπική της ζωή!

Μάλιστα, η παρουσιάστρια του «Μες στην καλή χαρά» ξεκαθάρισε ότι αυτή την περίοδο το μυαλό της είναι επικεντρωμένο αποκλειστικά και μόνο στην εκπομπή της.

«Όλη μου η προσοχή είναι στραμμένη στη δουλειά αυτή την περίοδο» δήλωσε η Ναταλία Γερμανού ξεκαθαρίζοντας μια και καλή τα πράγματα, αφού αν υπήρχε κάτι ερωτικό, η προσοχή της θα ήταν στραμμένη και αλλού εκτός από τη δουλειά.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso και την δημοσιογράφο Σάσα Σταμάτη, η δημοφιλής παρουσιάστρια πάντως δεν μίλησε ποτέ ευθέως για τη συγκεκριμένη σχέση με τον ηθοποιό, αφού πάντα έχει τον δικό της τρόπο να ξεφεύγει από τις δύσκολες ερωτήσεις.

«Δεν ήμουν ποτέ κρυψίνους στις σχέσεις μου. Πιστεύω όμως ότι αν κάτι δημοσιοποιείται, πρέπει να συμβαίνει τη στιγμή που η σχέση είναι παγιωμένη, τεσταρισμένη, δοκιμασμένη… Όταν ο κόσμος ήξερε ότι είμαι με τον Πέτρο Ίμβριο, όταν ήξερε για τον Αλέξανδρο Παρθένη, είχε περάσει ήδη ένας χρόνος που ήμασταν μαζί. Μετά από ένα χρόνο σχέσης που ζούσαμε μαζί, που κυκλοφορούσαμε μαζί, θα ήταν αστείο να βγω να πω “α, δεν ξέρω τι μου λέτε, δεν τον ξέρω τον κύριο (γέλια)”. Αυτό νομίζω ότι λέει πολλά και ότι σου απαντάει απόλυτα σε ότι θέλεις» έχει δηλώσει στο παρελθόν.



mybottom text

Free Counters